Všeobecné informace
Ať nás kontaktujete telefonicky nebo emailem, vždy rádi odpovíme na Vaše dotazy. Tuto sekci jsme věnovali vybraným otázkám, které se nejčastěji ze strany našich klientů opakují. Rozhodně si zaslouží místo na našem webu se stručnou odpovědi, která Vám nastíní, jak naše služby probíhají a to od samotné poptávky, až po konečnou realizaci.
Jak dlouho dopředu Vás objednat?
Doporučujeme udělat rezervaci co nejdříve. Nejen s příchodem jara se náš kalendář začíná rychle plnit a na některé lukrativní termíny máme objednávky i rok předem.
Co potřebujete vědět?
Pro vypracovaní kalkulace je potřeba znát několik základních údajů, jako je termín akce, adresa místa konání, přibližný počet osob, časový rozsah služeb, případně Vaše další přání.
Jak Vaše služby rezervovat?
Naše služby je možné závazně rezervovat jediným způsobem a to uhrazením rezervačního poplatku. Předběžná blokace termínu se standardně drží po dobu sedmi dní.
Je potřeba uhradit zálohu?
Ano, při potvrzení rezervace od nás obdržíte zálohovou fakturu na 1.000,-Kč. Zálohu je možné zaplatit převodem na účet a po dohodě také v hotovosti na osobní schůzce.
Kde sjednáváte osobní schůzky?
Konzultační schůzky s klienty převážně realizujeme na Praze 5 - Andělu v příjemném prostředí KOBE FUSION RESTAURANT, který se nachází vedle OC Nový Smíchov.
Podepisuje se nějaká smlouva?
Při závazné objednávce a upřesnění všech detailů od nás vždy dostanete objednávkový formulář s razítkem a podpisem, který obsahuje kompletní domluvené informace o rozsahu služeb.
Platí se předem nebo po akci?
Platba za naše služby je možná hotově v den akce, nebo bankovním převodem, před akcí. U firemních klientů je možnost faktury se 14 denní splatností od termínu konání.
Je možné Vás slyšet?
Ano, ale protože je většina našich zakázek soukromá, je třeba se přijít podívat na naše vystoupení, které jsou veřejnosti přístupné a ty jsou bohužel v omezeném množství.
Hrajete i venku pod širým nebem?
Ano, venkovní party zajišťujeme velice často. DJe a techniku je nutné umístit do zastřešeného prostoru (pergola, party stan apod.) a zajistit přívod elektrického proudu.
Co je potřeba pro DJ zajistit?
Jsme téměř samostatnou jednotkou. K našemu vystoupení je potřeba zajistit pouze potřebný prostor a čas na instalaci, volnou zásuvku na 230V a parkování dodávky typu L1H1.